Informace o pracovním místě

Důsledná definice a řízení strategie značek při respektování příslušných podílů mezinárodních značek a priorit dané země s cílem přispět k dalšímu růstu značek, počtu zákazníků a posílení vztahů se spotřebiteli. Dosažení výsledků ve všech distribučních kanálech, e-shopu, vlastních prodejnách, parfumeriích, (růst kategorie péče o pleť, povědomí o značce, prodejní cíle).
Využívání nové online platformy pro elektronický obchod v celém HUBu.
Zodpovědnost za harmonizaci digitálních strategií, efektivitu kampaní (se zvláštním zaměřením na CRM) a digitální zvyšování kvalifikace týmu.
Podpora růstu e-commerce a digitální přístup ke spotřebitelům (včetně PR, sociálních médií, strategie influencerů).
Koordinace s řediteli značky v zóně obchodní pokyny, správu aktiv, osvědčené postupy a sdílení výsledků.
Vodehnalová Tereza, e-mail:
Vyžadovány výborné mezilidské dovednosti a spolupráce, flexibilita, nezávislost, sebemotivace a vynikající ústní i písemná komunikace.
Angličtina je nutností, další jazyky jsou vítány.

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.04.2024
Mzda: 140 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4560459   Vloženo: 08.03.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓